Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, maj 09, 2012

Vit inspiration!

Åhhhhh vilken härlig tid det är nu ...... alla dessa underbara träd som blommar ..... tycker det är så vackert när dessa blommar ...... har tagit mig tid att njuta av dessa och att fotografera en del av detta vackra!

Att ta sig tid och gå in under ett blommande träd är en härlig känsla ..... känns magiskt på något sätt ........ detta har jag gjort mycket denna våren ..... I like! :)

Det är ju så kort tid som dessa träd blommar så det gäller att passa på och ta sig denna tid ..... själv passar jag ofta på i samband med att jag är ute ändå i olika ärenden eller i samband med att jag är ute och motionerar!


























Om du inte brukar ta dig tid att verkligen se och njuta av våren utan tycker att du inte hinner ...... så vill jag varmt rekommendera dig att göra detta. Det behöver inte ta så lång tid men det gör så stor skillnad ...... man känner att man inte missar våren hur mycket man än har att göra om man tar sig denna tiden!

Har själv tidigare för ganska många år sedan inte gjort så här utan då kännt att oj då är det redan sommar jag har ju inte hunnit med våren ...... för att jag jobbat så mycket ..... Det är viktigare att ta sig tid för detta ju mer du har att göra och dessto mer stressad du känner dig.

Nuförtiden missar jag aldrig våren hur mycket jag än har att göra ...... jag unnar mig att se, dofta och smaka på våren ..... det gör sådan skillnad!



Ha det Bäst!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar