Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, maj 29, 2012

Trädstam med titthål! :)

Som du nog har märkt i min blogg så är jag väldigt förtjust i stora träd! På en av mina promenader då jag skulle ta lite bilder på trädstammar så fick jag syn på denna trädstam! Går förbi här så gott som dagligen men har inte tidigare upptäckt hålet i stammen! Var bara tvungen att ta lite bilder på detta!

Det gick inte att krypa in i stammen :))) men då jag ändrade vinkel så blev det lite olika utsikt från hålet i stammen ...... tycker det var kul att kunna se vattnet genom stammen i en ganska speciell vinkel!












Här krävdes det ganska mycket "vinkling" på mig "fotografen" för att få till denna bilden  ..... tyckte det var läckert att man kunde se hålet i stammen fyllas med nästan bara vatten!! :)




Lev Väl!  Kram

1 kommentar:

  1. Jag är ochså faschinerad av träd med ovanliga former. Om trädets hål var tillräckligt stort så drog de förr ofta sjuka barn genom det. De trodde att trädet då tog över sjukdomen. jag önskar dig en skön vecka! Zinnia

    SvaraRadera