Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

lördag, maj 26, 2012

Ljuvliga Pingst!

Ja då är det dags för Pingsthelg! Denna ljuvliga tid på året som passande kallas för hänryckningens tid ..... visst känner man sig lite hänryckt när naturen är sååå vacker! Dessutom har vi ju ett fantastiskt väder ...... vilken värme sååå tidigt på säsongen ... underbart!! Dessutom verkar vädret hålla i sig över hela helgen! Oj vad det växer och frodas överallt ..... det gäller att hänga med och hinna njuta av allt som slår ut just nu!

Önskar Dig en underbar Pingsthelg med massor av Hänryckning!! :) Njut, Njut, Njut :)

                       En del av mina lupiner blommar nu!


Soon very soon ...... Orientalisk Vallmo Coral Reef


Har väntat på att dessa ska slå ut ett par dagar nu ..... tycker knopparna är såååå vackra när de är på väg att slå ut ...... det är vackert när knoppar brister!! :)


        The Beatles - All You Need is Love

            

       Kram

1 kommentar:

  1. Ja, Vallmoknoppar är bedårande! Dock tycker jag inte om bladverket men nu har jag fått tips på bloggen hur jag ska göra för att inte bladen ska "ta över" allt!!

    Ha en härlig söndag!

    //Veronica

    SvaraRadera