Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

lördag, maj 19, 2012

Tillökning igen!


Tillökning igen! Men oj vad dessa skyddade sina ungar höll faktiskt på att bli biten i vaden när jag gick förbi och råkade komma lite för nära ..... just detta fågelparet var väldigt agressiva det har jag faktiskt inte upplevt tidigare ...... så det gäller att hålla sig på lite längre avstånd! :)


Blåsten och regnandet har tagit rejält på alla vackra blommande träd .....dessa bilder tog jag för några dagar sedan ...... idag finns det inte mycket blommor kvar på dessa!




Ha det Bäst! Kram

2 kommentarer:

  1. Tack för titten hos mig...kul nu hittade jag dig här. Vilka söta små dunbollar. Fast föräldrarna kan vara väldigt argsinta....
    Ha det gott från Maria

    SvaraRadera
  2. Det är härligt när det blommar...snart blommar syren!

    //Veronica

    SvaraRadera