Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, juli 04, 2012

Salvia

Nu blommar salvian för fullt. Har valt Stäppsalvia Blue Queen, Rose Queen, Caradonna och Ängssalvian Rose Rhapsody. Plantorna sprider sig lätt men faktiskt har de flesta  spritt sig till "rätt" rabatt ... den rosa där jag vill ha den och den blå där jag vill ha den .... :) jag tycker om att ha olika färgteman i trädgården. Tycker det blir vackrast så och dessutom mer rogivande vill inte blanda alla färger hur som. Ja smaken är som ..... ...... delad .... och tur är väl detta.










Ha en fin Sommardag! Tack för titten och varmt Välkommen åter!

Ps: Lämna gärna ett spår efter Dig ..... det uppskattas verkligen :)

2 kommentarer:

  1. De är så vackra tycker jag! Visst är det härligt att sommaren kommi till slut? Ha det bäst!

    Kram

    SvaraRadera
  2. De är så vackra tycker jag! Visst är det härligt att sommaren kommi till slut? Ha det bäst!

    Kram

    SvaraRadera