Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, juli 30, 2012

Drottning Silvias Rosenträdgård again



Här kommer mer Rosfrossa från Drottning Silvias Rosenträdgård i
Pildammsparken i Malmö ....... en härlig oas som är väl värd ett besök :)


Inga läsliga namnskyltar fanns så jag vet tyvärr inte rosornas namn
 ..... vågar mig inte på en gissning ...... vet Du rosornas namn så
 får Du gärna tipsa mig :)


Synd att man inte tänker på att underhålla skyltarna så att det går
att läsa vad det är för rosor ..... tyvärr alltför vanligt nuförtiden
 ....... detta verkar inte prioriteras














Oj så underbar  ..... vilken rosfrossa att njuta av :)






Doften var heeeelt underbar ...... tur att inte rosor
färgar av sig på näsan :)


The Calling - Wherever You Will Go

               

Tack för titten och Välkommen åter!  Kram

1 kommentar:

  1. Varför bor jag i stockholm!???? Jag vill oxå bo i Malmö och se allt det fina därnere! Men just det ja..... Jag har ju bloggvänner som kan visa allt fint som finns! :)

    Du gör superbra inlägg som inte är som alla andras! Jag är glad att jag hittade dig på bloggen :)

    Kram

    SvaraRadera