Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, juli 30, 2012

Roses & Lavender

Comte de Chamboard även kallad Mme Boll - denna underbara ros har behållit sin popularitet i nästan 150 år och den är förälder till David Austins ros Gertrude Jekyll.


Rosor och Lavendel är en ljuvlig kombination tycker jag :)


Visst hade det varit underbart om det fanns doftdata ..... så man kunde känna
doften på rosorna och lavendeln via skärmen :)





















                                         How do I live without you.. LeAnn Rimes with lyrics       


                            
    
Ha det Bäst!  Kram

2 kommentarer:

  1. Tack för ytterligare en underlåt och underbara rosor med lavendel!! Jag undrar om jag har en sån i min trädgård!? Jag har gamla rosor som jag inte alls vet vad det är och en ser ut som Mme Boll :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Underbar låt skulle det vara :)

    SvaraRadera