Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, juli 18, 2012

Lovely Sweet William

Underbara Sweet William eller Borstnejlika som är det svenska namnet har snart blommat över för denna gången. Ja det gäller verkligen att njuta av de olika blommsorterna så länge de blommar. Var sak har sin tid detta blir så tydligt i en trädgård. I like :)


 De nya plantor av borstnejlika som jag frösatt i våras och som är utplanterade på friland blommar inte förrän nästa säsong. Men plantorna växer och frodas och ser ut att må bra.




 Finns otroligt många olika vackra färger på Borstnejlika




Här har lite Sömntuta och Vallmo valt att blomma bland Borstnejlikan :)

If Today Was Your Last Day Lyrics by Nickelback

          

Ha det Bäst!  Kram

1 kommentar:

  1. Det där med borstnejlikor förstår jag mig inte på.... Har inte en enda i trädgården. Vet egentligen inte varför men nånting är det... Men jag brukar kunna ändra mig och du gjorde det lite lättare för mig att få andra tankar!

    Kram

    SvaraRadera