Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, april 09, 2012

Påsken snart slut och ny arbetsvecka börjar

Påsken är snart slut och imorgon börjar en nya arbetsvecka. Hoppas att du precis som jag har haft en skön påskhelg med alla de inslag som just du tycker gör en Påsk bra!

Själv har jag haft en skön påskhelg trots att vädret inte varit det bästa - men och andra sidan så behövs det regn. Nu ska jag "bara vara" och förbereda mig inför morgondagen är behagligt trött efter helgen! Här kommer lite musik som jag tycker om att lyssna på och varva ner med - hoppas att du också tycker om den. Vad vore livet utan blommor och musik ? rätt mycket fattigare enligt mig iallafall!

Blev ju inte direkt några blommor i detta inslaget ..... :)   fast där är blommor på videon ....  trädgårdstema i detta inlägget ?? ....... :) nja inte precis ...... hoppas att du ursäktar detta ........ :)  tänker inte lämna detta temat gör bara lite sidospår ibland!

Ha en skön kväll och Sov gott när det blir dags .......

Melody Gardot - My one and only thrill


                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar