Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, april 25, 2012

People ..... people who need people .......

Rosor .... detta återkommande tema ........ tröttnar aldrig på dessa skönheter. Blommor förgyller verkligen tillvaron tycker jag (är säkert inte ensam om att tycka så här :))

Möten med andra människor är också något som jag finner stort nöje och glädje i.
Då menar jag möten som inte är måsten och som man har bara för mötets skull utan ärliga och öppna givande möten där man verkligen möts och som ger resultat på olika sätt: man blir glad, lycklig, känner närvaro, kreativiteten flödar, berikande, givande, lärorika, kärleksfulla, ömsesidigt givande och tagande ...... ja listan kan göras hur lång som helst!

Ensam är inte stark utan vi behöver varandra för att må bra och dessutom utvecklas!






"Det är gott att ha medmänniskor - men det är av motmänniskor vi har mest att lära"

                                         (okänd)

Motmänniskor vad innebär detta ?

Förmodligen att människor som är mer olika oss själva utvecklar oss mer än människor som är lika oss själva .....



En av mina favoriter .......   People med Barbra Streisand ......  Vilken röst!

Tack för besöket och Välkommen åter! :)

                     


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar