Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, april 22, 2012

Tulpan frossa snart!

Var är solen inte i Malmö iallafall här regnar det och det har gjort att jag fått grusa mina planer på dagens trädgårdsförberedelser. Känns så där men vädret och naturen rår man inte över ..... men jag känner faktiskt för att klaga ...... ibland kan man väl få göra det? eller?

Så Var är Vårsolen? Har du sett den? .......

Det får bli till att fixa inne istället och känna viss frustration och kanske trösta sig med lite bilder på vad som väntar oss snart ...... Tulpan frossa ...... snart är det dags även för de sena sorterna att förgylla vår tillvaro! :)




Detta var kanske ett lite gnälligt och klagande inlägg .... men jag tycker det är viktigt att kunna bejaka alla känslor ..... det är så lätt att här på "nätet" bara skriva om allt positivt och roligt hela tiden ...... Men då har vi inte riktigt balans kan jag tycka för livet går ju upp och ner och att bejaka detta är bra tror jag!

Om allt är på topp hela tiden så uppskattar man inte detta!

Vad tycker du?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker precis som du...Kan bli så enormt frustrerad över allt jag inte kan göra.... ibland blir det sååå tröstlöst! J..vla skitväder rent ut sagt !
    //Veronica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Veronica! Skönt att det
      är fler som känner så här .....får hoppas att det blir bättre i veckan och till nästa helg .....så att vi kan fortsätta med våra trädgårdsprojekt. Ha en skön söndagkväll!

      Radera