Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, juni 07, 2013

Homemade Bouquet for YOU

Hej kära läsare/besökare!


Denna Homemade Bouquet är till Dig :)

Jag vill rikta ett Tack till Dig som följer och besöker mitt Trädgårdsrum :)  


Varje ny följare och besökare värmer i hjärtat <3

Hoppas att Du ska trivas här i mitt Trädgårdsrum!


Tanken med min blogg är ..... hmmmm vad? Funderar ..... En egoboost :)
Skämt och sido :)))


Det känns väldigt givande att ha en plast där jag kan få skriva om det som känns
viktigt och att få utlopp för mitt "blomnörderi", trädgård och annat som ligger mig
varmt om hjärtat 

Det både är och känns underbart <3


 Men ärligt talat om man ska rannsaka sig (vilket alltid är nyttigt ;) .....gäller det väl alla
 bloggare mer eller mindre att där är lite inslag av egoboost i bloggandet :)  även om
jag inte har som mål att bli en "Kändis bloggare" :)))


Lenas Trädgårdsrum ska som namnet symboliserar vara ett rum eller ett ställe som
Du kan besöka och få en stunds avkoppling och njuta av vackra bilder främst
blomsterbilder och musik, få något blomster eller trädgårdstips, ibland kanske få någon
ny idé, hitta ett nytt förhållningssätt, bli nyfiken på olika områden avseende personlig
utveckling, affirmationer och mindfulness.


Att väcka känslor och kanske rent av få någon att bli berörd, glad eller arg eller
 ..... eller ..... eller ...... tycker jag känns meningsfullt och hoppas att Du känner detta
och kanske Du lär Dig något nytt ibland också genom att titta in här :)


 För mig känns det bra om jag så har inspirerat bara en person och fått den att
kanske må lite bättre, fått lite ny inspiration, nya perspektiv, njutit av
blommor & musik or whatever och sist men inte minst Sprida
Kärlek & Glädje som verkligen behövs i vår värld!


Ja det är en underbar tid nu och äntligen kan man plocka olika sorters blommor och
njuta av dessa både inne & ute. Just nu går många av mina trädgårdsrum  i denna
"Homemade bouqets" färgnyanser som jag verkligen tycker om och sorterna som
blommar rikligt just nu är bland annat Lupiner, nävor och olika salvior
som finns i buketten.
Och snart är det dags för Rosor & Pioner att slå ut
 ..... fullt med knoppar på dessa ljuvligheter :)


och Du som tittar in lämna gärna ett spår efter Dig! Då blir jag Glad :)

Tack än en gång och Välkommen åter :)

Kram Lena

                

1 kommentar: