Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, juni 04, 2013

Möte med Näsduksträdet :)



Ja då har jag äntligen fått uppleva ett Näsduksträd som blommar :) 


 Visst är det både vackert och häftigt !? 











Så här såg det ut i söndags efter att det har blommat ett tag


Trädet är inte så stort men häftigt med alla "näsdukar" som
vuxit till sig sedan det började blomma


















Detta trädet finns i Rönneholmsparken i Malmö. Själv lärde jag mig förra sommaren
att det finns något som heter Näsduksträd. Jag har gjort ett blogginlägg om detta
tidigare för dig som eventuellt vill läsa mer om detta :)

Så i år har jag noga följt trädet och dess utveckling och just nu blommar
det som allra mest och detta ville jag absolut inte missa :)


Ha det Bäst!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar