Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, juni 26, 2013

Flower Power



Ja det är inte svårt att tanka Flower Power just nu :)
Det är en underbar tid fast solen tagit lite ledigt just nu



Såg idag ett Facebook inlägg där det stod följande:
 "Det är inte Regn. Det är Flytande Solsken"....... vilket härligt begrepp :)


Ja det är viktigt att var och en hittar hur just han/hon/hen tankar
 energi, laddar batterierna och kopplar av


Det viktiga är inte vad man gör bara att man hittar något som gör att man ganska
lätt hamnar i ett så kallat flow tillstånd....... då känslan av att tiden står still och man
går in för något med Body, Mind & Soul ;) och tänker inte på vad klockan är och på
 något sätt bara är och trivs med det man gör


Ofta är det någon form av hobby som ger detta ..... för min egen del har jag många
olika saker som får mig att koppla av och känna flow ;) att vara i naturen är ett
och naturligtvis trädgårdsarbete och att njuta av blommor och alla dofter därav
dagens rubrik Flower Power :) 



Tyvärr har inte alla mina Borstnejlikor klarat vintern så det gapar tomt lite
här och där så det är bara att så fler till nästa säsong. Fast till min förvåning så
har en del Lejongap överlevt vintern och frösatt sig och är på G.
Lite kompensation ;) Japp Naturen ger och tar



Ja nu är den underbara tiden här när man har mycket blommor
att ta in och njuta av :)






                    

Lev Väl! Kram

1 kommentar: