Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, juni 27, 2013

Idag vill jag Rosa och Hedra ,,,,,,,



Idag vill jag Rosa och Hedra en av Världens Stora Förebilder Nelson Mandela <3


Vi är många runt om i världen som tänker på honom och hans
anhöriga och ber för honom just nu


 Vår Värld behöver många som Nelson Mandela <3


Vilken fantastisk person!! Man kan inte annat än Älska honom <3
och beröras av hans gärningar och Fred och Kärleks budskap

                     



Rosen på bilderna är Mme Boll som blommar fantastiskt just nu :)
Underbar ros med en helt Gudomlig doft!!
Min favorit vad gäller Doft (ja av alla de rosor jag mött och doftat på i alla fall ;)
Ja visst är den vacker också men det finns så många andra rosor som är minst lika
vackra eller vackrare ...... om man nu kan jämföra ....... vilket är svårt att göra .....
men Doften är Woooowww  ...... jag säger bara Mmmmm :)))


Lev Väl! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar