Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, juli 01, 2013

White Flowers & Happiness



Här bilder på min Morgonstjärna ....... Tycker denna är så fin och den
sprider sig lätt så det blir mer av denna vackra blomma lite här och där ;)





Vit Nyponros


I år för första gången har jag ett par stycken vita borstnejlikor :)
Jag vet inte om dessa är mer ovanliga än andra färger men själv
har jag i alla fall inte haft helt vita tidigare


Visst är det vackert med vita blommor :)


Nyckeln till bestående Lycka är att sluta söka efter
Lyckan och inse att Du redan har den!


Pionen Charles White



Vi säger ofta att vi är lyckliga därför att ....... Och alla skälen vi nämner som
pengar, jobb, familj etc är obeständiga och kan tas ifrån oss vilket ögonblick
som helst. Den Lycka vi ska sträva efter är Lycka av ingen orsak alls.
Det är därför vi bör lära oss hur vi blir fria från rädslor och begränsningar
så att vi kan fyllas av Ljus och Kärlek <3


Lyckan kommer inifrån <3
                 

Ha det Gott!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar