Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, juli 16, 2013

Lovely Mme Boll again :)



Här kommer lite fler bilder på min Mme Boll ros. Färgen är sig
inte riktigt lik på bilderna detta beror på ljuset när jag tog bilderna



"What lies behind us and what lies before us are tiny matters
compared to what lies within us"



Visst är det så som ovanstående citat säger jag kommer
tyvärr inte ihåg vem det är som myntat detta begreppet


Mme Boll är verkligen en fantastisk ros och doften är ljuvlig. Den är däremot
väldigt taggig ....... undrar egentligen vad det är som gör att vissa rosor har mer
taggar än andra ...... jag är nyfiken på detta och ska undersöka detta ...... kanske
Googla :)) Det finns väl knappast något som man inte kan hitta på Google ;)


Vet du kära läsare möjligtvis vad det är som gör att vissa rosor har mer taggar
än andra så får du gärna informera mig om detta ........ Tack på förhand :)


Avslutar med en Close up Picture :)


                  

Lev Väl!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar