Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, juli 03, 2013

Pionfrossa & Tänkvärda ord!


Just nu blommar min Pion Lady Alexandra Duff så här fantastiskt
 ..... och doften är Ljuvlig :)


Idag vill jag citera några viktiga och tänkvärda ord som jag läst på Facebook idag :)
Inlägget var gjort av Jan Gunnarsson. Inget nytt budskap egentligen men det tål att
upprepas om och om igen


Jag vet inte om det är Jan Gunnarssons egna ord eller inte ;)
men jag citerar i alla fall ord för ord här i dag!


"Om någon kommer med ett paket vi inte vill ha, blir det kvar hos den som
kom. Samma sak om någon säger något för att skada oss och vi inte tar emot
det blir det kvar hos den andre. Vi kan inte ta ansvar för allt som händer oss,
men vi kan ta 100 % ansvar för hur vi förhåller oss till det som händer oss.
Den insikten skapar en stor frihet, frihet att välja vår respons på allt som
sker och inte bara låta vårt reaktiva och invanda sinne göra oss till offer
för omständigheterna"

                                (Jan Gunnarsson)




Låten med Dionne Warwick tycker jag är jättefin Hmmm filmklippet är
däremot pinsamt dåligt ;) "dålig playback stil" - ursäkta kära läsare ;)
Du kan ju alltid titta bort och bara lyssna ...... Om Du nu överhuvudtaget
väljer att lyssna på musiken ;) eller se det som ett exempel på hur
man inte ska göra ett filmklipp ;)

                     

Lev Väl o Var Rädd om Dig - Det finns bara en av Dig -
Du duger som Du är och Du är unik! 

Låt aldrig någon få Dig att tro något annat!   Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar