Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, april 25, 2013

Vårtecken från Kungsparken i Malmö

Oj vad det händer mycket i naturen nu från dag till dag :)

Visst är det underbart!?


Denna snödroppe hittade jag i en rabatt i parken någon hade plockat av den från 
"sin stjälk" och jag placerade den på detta träräcke för fotografering :)



Vackra statyn Solrosen från 1911 av Axel Ebbe


Statyn sträcker sig symboliskt mot solen :)
precis som vi människor gör mot vårsolen ;) 


  

Underbara Förgätmigej i blått och rosa ...... även om jag är väldigt
förtjust i rosa blommor :) så föredrar jag blåa förgätmigej .....

Jag har inga rosa förgätmigej själv utan har valt blåa
det är precis som med liljekonvalj som också finns i rosa ......
jag föredrar de vita .....




Fina låten "She" från söta och roliga feelgood filmen Notting Hill ......


Önskar Dig en fin dag!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar