Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, april 22, 2013

Vårligt Blått :)




Ja då var det ny vecka igen ....... oj vad dessa gårt fort! 


Här kommer lite mer vårliga blåa bilder :) 


Den här fågeln ( ja på bilden ...... om man tittar noga så syns den kanske
lite suddigt ;) kom med på många av mina bilder ......... den följde så gott som
efter mig och min mobil och finns på många av bilderna  ....... den ville verkligen
vara med på bild :))


Ja vi är många både djur o människor som vaknar till liv
lite extra när våren anländer ....... visst är det härligt ?


Underbart att få njuta av trädgårdsflow igen :) fast just idag har jag lite väl mycket rivmärken på händer och armar ....... fast det är värt det. Jag har klippt perenner, lavendel och rosor nu i helgen ...... har dock lite kvar ännu ......

Men jag hann med att klippa Mme Boll denna vackra men taggiga skönhet ...... då jag sällan använder trädgårdshandskar ........ för jag jobbar bättre och snabbare utan och dessutom känns det instängt. Sedan vill jag ha jordkontakten ( sending, sending, to earth hallo :)))  och känna jorden.


Jag var i trädgårdsflow :) Så jag jobbade på och tänkte faktiskt inte på att använda
mina roshandskar utan klippte snabbt min Mme Boll utan och nu ser jag
ut som om jag varit i slagsmål, eller har katt som klösts eller något annat :)

Visst gjorde det lite ont men jag skulle bara hinna klippa den också :) ........Ja ja det gör ingenting jag är ju van vid spikmatta nu ;) annars brukar jag ha roshandskar när jag "umgås med rosor" :))) speciellt så taggiga som Mme Boll!


Det där : Ska bara göra detta också sedan är jag klar ..... i samband
med trädgårdsarbete ....... känner du igen detta ? :)))


Önskar Dig en bra start på nya veckan!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar