Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, november 15, 2012

Himmelskt


Himmelska bilder på bloggen idag :)


Känner för att se bilder med blå himmel just
nu i novembermörkret


Ingen direkt julkänsla hos mig ännu även om affärerna
 gör vad de kan för att vi redan ska tänka på
julinköp och förberedelser :) ju tidigare vi
börjar dessto mer hinner vi handla :)))
Själv väntar jag till advent .........


Här kommer tips på en liten kulig övning som är
mycket effektiv (tycker jag själv iallafall) :) så
om Du vill skapa en rolig vana som kommer att gagna
Dig på oförutsedda sätt ....... pröva då följande övning.


Lova Dig själv att under sju dagar framåt tillbringa
 en minut, fem gånger om dagen, framför spegeln
och gör inget annat än att lägga upp ett flin
 från öra till öra.


Detta kan verka ganska fånigt till att börja med,
men genom att upprepa det flera gånger per dag,
ger Du gång på gång impulser till Ditt nervsystem
så att det genererar lyckokänslor, spontanitet,
humor och tokerier.


Viktigast av allt är att Du programmerar Dig till att må
bra och utveckla den fysiska vanan att känna lycka.
Stanna upp ett ögonblick och gör detta nu och gör
det till något roligt! :)))


Tänk att fem minuter om dagen är det enda som behövs
 för att prova detta! Men oj vad dessa fem minuter kan
förändra mycket! Lovar! Testa gärna!


Valet är Ditt men jag kan varmt rekommendera detta
 ..... det är både nyttigt och väldigt roligt :)))


Ha en riktigt Kul kväll :)



CajsaStina Åkerström - Fråga Stjärnorna
                

Ha det Bäst!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar