Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, augusti 08, 2012

Vit Lysing

Idag är det väldigt omväxlande väder i Malmö ..... har faktiskt varit så stor del av sommaren ...... regnar lite, sedan skyfall, lite sol och så skiftar det mellan dessa olika väder från och till hela dagen. Idag kan man lägga till blåst också ..... dock inte höststormar (ännu) Nu i skrivande stund verkar solen titta fram mer och mer ..... Hoppas att det blir mer sol och att den stannar mer än bara några timmar ..... I augusti brukar det vara fint väder och generellt höga temperaturer ...... vi får hoppas på detta även i år!


Nu blommar Vit Lysing ..... jag fick ett litet skott för något år sedan och den har verkligen växt till sig


Till min glädje :) blev det en som jag brukar kalla det "in the moment" bild då ett bi dök upp precis när jag höll på och fotograferade växten. Det blev något extra och en härlig känsla infann sig!








The Real Thing You to me are everything
                  

Tack för titten och varmt Välkommen åter!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar