Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, augusti 20, 2012

Frilandshibiskus again


Här är en Frilandshibiskus som också har en annan färg i år.


Blommorna har tidigare år varit mer mörkrosa.


Min egen Frilandshibiskus har varje år blommat med blålila blommor. Får se vad mina frösatta hibiskus plantor från i våras kommer att ha för färg ..... spännande det kan ofta skifta från år till år!


Mina frösatta hibiskus plantor växer så det knakar ..... men det blir inga blommor denna säsongen men förhoppningsvis nästa :)


Hibiskusen har fått utstå ett rejält skyfall ...... visst är det vackert när blommor har regndroppar på sig!?


Ha det Bäst!  Kram

1 kommentar:

  1. Så vacker den är! Jag visste inte att det fanns Frilandshibiskus. Ja regndroppar får blommorna att se så fräscha ut.
    Ha det fint,
    Carina

    SvaraRadera