Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, augusti 27, 2013

Munstead Wood & Citat :)


Hej Kära Läsare!  Kul att just Du tittar in hos mig :)

bilderna är på min Munstead Wood ros och på bladen som jag tagit vara på :)

Citaten är från en av mina favoriter: Stig Johansson


"Även om man en gång vunnit en annan människas kärlek förblir den ett lotteri"


"Kärlek är ett slags tillsatsämne i livet som gör att vi håller ihop"


"Så länge det då och då isar till i ett förhållande är i alla fall inte nerven död"


"Man ska älska varann i nöd och lust men när det är som vanligt då ?"


 "Livet är ingen dans på Rosor men vad är det för fel på Kattfot och Blåviol ?"


"Till den enklaste brödrost medföljer en bruksanvisning - men till livet bifogas ingen"

Nej en bruksanvisning till livet får man själv göra eller räkna ut ;)
det finns ingen färdig mall ibland kanske både på Gott och Ont ;)


                 


Ha det Gott o Tack för titten o Välkommen åter!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar