Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, augusti 25, 2013

Ljuvliga Frilandshibiskus


Min Frilandshibiskus har blommat i någon vecka men just nu är
den som vackrast och är full med blommor


Hibiskusen kan man njuta av länge den blommor och
förgyller tillvaron ända tills frosten kommer ;)


Visst är det härligt väder just nu ..... ja det är inte Höst som en del
tycks tycka ;) Neeej det är fortfarande Sommar eller i alla fall Sensommar








Avslutar med en bild på en av alla mina Hibiskus plantor som jag frösådde förra
våren ...... Dessa klarade vintern och har vuxit till sig rejält och är nu så här stora ......
men det lär inte bli några blommor i år utan först nästa år .......

Ja det är något att se fram emot. Alltid spännande att se vad det blir för färger
på blommorna ...... Kul att frösådden lyckades och nu gäller det bara att ha lite
mer tålamod så om ett år ungefär då vet jag ;)

                   

Njut av Livet och Det Underbara Vädret!  Kram

1 kommentar:

  1. En sån har jag aldrig haft. Låter spännande.
    Ha en riktigt fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera