Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, januari 13, 2013

Välkommen!





Hej kära läsare!

Jag vill rikta ett Tack till Dig som följer eller går in och läser 
på min blogg :) samt hälsa Dig som är ny följare 
Varmt Välkommen :)

Varje ny följare värmer i hjärtat! Hoppas att Du ska trivas
 här i mitt Trädgårdsrum!

Tanken med min blogg är ..... hmmmm vad? Skämt och sido :)))

Lenas Trädgårdsrum ska som namnet symboliserar vara ett rum
 eller ett ställe som Du kan besöka och få en stunds avkoppling
 och njuta av vackra bilder främst blomsterbilder och musik, 
få något blomster eller trädgårdstips, ibland kanske få någon ny
 idé, hitta ett nytt förhållningssätt, bli nyfiken på olika områden
 avseende till exempel personlig utveckling, affirmationer och
 mindfulness.

Att väcka känslor och kanske rent av få någon att bli berörd, 
glad eller arg eller ..... eller ..... eller ...... tycker jag känns 
meningsfullt och hoppas att Du känner detta och kanske Du 
lär Dig något nytt ibland också genom att titta in här :)


Du får gärna lämna ett spår efter Dig! Då blir jag Glad :)

Tack än en gång och Välkommen åter :)

Kram Lena

1 kommentar:

  1. Alltid lika spännande att dyka in på din sida! Man vet aldrig vad man får se...... I love it !

    kram

    SvaraRadera