Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, januari 27, 2013

Kärlek & Omsorg




Inga av bilderna i detta inlägget har jag tagit själv ......fuskar lite idag :)
Har hittat dessa bilder på sidan Peau d´Ange et Rose Thé
(di Antonella Lapomarda)
och sparat dessa för jag tycker de är
Just Lovely :)










                    Kärlek & Omsorg:

                 " Det kanske allra viktigaste som min trädgård har lärt mig är
                      att en levande varelse som får omsorg - vare sig det är en
                     människa, ett djur eller en växt så kommer den att svara"

                                                                                 (Okänd)



       Denna låten har jag fått på hjärnan :) jag äter, andas och sover den :)))

               

       Ha en fin kväll!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar