Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, juni 17, 2012

Abraham Darby!

Underbara, ljuvliga rosen Abraham Darby blommar nu ...... I like :) Ja nu är det rosornas & pionernas tid ...... åhhhhhh så ljuvligt! Det är nu jag önskar att jag
hade planterat fler rosor ...... känns detta igen? eller Du har kanske fullt av rosor hos Dig!? Men man ska ju fokusera på det man har och inte det man inte har ....  men man kan väl få önska! Önska kostar ingenting säg vad Du vill ha ...... som man sjunger i visan! :)

Pioner har jag däremot mycket av ..... så det är bara att frossa .... och ännu fler blir det nästa säsong förhoppningsvis om pionfröna jag satt tagit sig och kommit upp!!


 Ord överflödiga ...... magiskt ...... en av mina favoriter!!





Sibel -That`s where I`ll go
                

Ha det bäst!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar