Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, augusti 26, 2015

Vet Du namnet på denna ros? Tacksam för hjälp ;)



God kväll kära läsare!

Om Du vet vilken ros detta är/kan vara så är jag
väldigt tacksam ;) 

Hoppas på svar!


Hmmm Själv väljer jag mellan följande namn just nu 
efter att jag letat i mitt roslexicon;)

Alister Clark, Amoretta, Antonia D'ormois, Awakening, 
Belle Isis, Eglantyne, Elégance, Emanuel, Leander, 
Mme Alice Garnier, Radiotimes och Sharifa Asma.


Ha det Gott!  Kram


2 kommentarer:

  1. Hello Lena. It looks like the "New Dawn" rose. Hard to tell from just one photo. It certainly is a lovely old-fashioned cabbage rose.
    Thanks for taking part in Floral Friday Fotos!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Nick! Thank you so much for your help!! :) So NOW I know it's an Awakening :). A very very close relative of New Dawn, the only difference is that the Awakening has more leaves on the flower. It has long flowering and lovely light pink flowers that smells of orange and lemon. Wish you a lovely day! Greetings from Sweden/Lena

      Radera