Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, augusti 27, 2015

The Wedgwood Rose & Ytterligare ett mysterium är löst :)



Som jag skrivit om tidigare här på bloggen så är 
The Wedgwood Rose en mycket tacksam och 
vacker ros som jag verkligen kan 
rekommendera!


Denna pollinatör dök upp just när jag höll på att fotografera
 rosen ...... Så det blev en så kallad "In the Moment" 
bild ...... Me like ;)

Ja pollinatören störde inte mig i mitt fotograferande
 ..... tvärtom ;)





Ja då var det dags för gästen att flyga vidare till nästa
 blomma eller nästa människa ;)))




Ytterligare ett mysterium är löst ;) Kanske ska sadla om
 och bli Privatdetektiv :)))) Det är så roligt med
 problemlösningar och när mysterium löser sig och så
 spännande och utmanande (och ibland frustrerande) 
under tiden ........

För Dig som eventuellt undrar så heter Rosen i mitt förra 
inlägg Awakening ..... denna hade jag med på min lista på
 namn men så fick jag tips om att det nog kan vara en 
"New Dawn" ros och då trillade polletten ner efter lite mer
 funderande och efterforskningar ;) Rosen är en mycket nära
 släkting till New Dawn ..... enda skillnaden
 verkar vara att denna har fler kronblad :)


Tack ännu en gång Nick för hjälpen! :)


I'm participating in:


   
     

Lev Väl!  Kram

3 kommentarer: