Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, mars 30, 2015

Tulpanfrossa igen ;)



Hej Där!  Kul att just Du tittat in hos mig ;)


Ja då har jag roat med mig att föreviga ytterligare en av 
mina tulpanbuketter denna våren


Visst är det en härlig färg!? :)


Denna bukett har förgyllt tillvaron ovanligt länge. 
Tänk vilken skillnad det är på kvalitén på blommor.


Vad det är för kvalité syns inte alltid på buketten man väljer
  ..... så det blir en glad överraskning när man får njuta 
extra länge.


Ja då har vi gått över till sommartid ...... Härligt även 
om det varit kallt,blåsigt och regnigt idag så märks 
det att det är ljusare.





Mmm det är verkligen magiskt att studera en 
blomma på nära håll ..... javisst är det både 
vackert och sensuellt ..... rent av sexigt med
 närbilder på blommor ;)))


Visst är naturen fantastisk!? ;) Upphör aldrig att förundras
 över allt vackert som naturen låter oss njuta av ;)


Tänk vilken växtkraft det finns i minsta lilla frö .....








Avslutar med några kloka ord från Buddha: 

Believe Nothing, no matter where you read it or who
 has said it, not even if I have said it. Unless it agrees
 with your own reason and your own common sense.

                        
Van Morrison time  

            

Ha en trevlig kväll!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar