Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, mars 13, 2015

Tulip Closeups



Hej Kära Läsare!  Kul att just Du tittar in här hos mig ;)


Då var det dags för helg igen ..... I helgen lär det förmodligen
 bli diskussioner lite här och var om rätt låt vann ..... ja det är
 Mello dags ..... eller rättare sagt dags för Melodifestivalen.


Det är svårt att tävla i musik och tänk vad det finns 
mycket dålig musik ;) eller vad tycker Du!? ;)


Ja Ja smaken är ju olika ...... ;) själv har jag ingen direkt
 favorit som jag hejar på .... men visst finns det några låtar 
som går att lyssna på och som ger mersmak .... 
ett par i alla fall ;))


Message for the weekend:

Every time you are tempted to react in the same old way,
 ask if you want to be a prisoner of the past, or a 
pioneer of the future.

                

Önskar Dig en Trevlig Helg! Fyll den med det som
 just Du vill ha och behöver för att må bra ;)) 
Det är Du värd. Eller hur!? ;)

3 kommentarer:

  1. Beautiful!

    http://jeanneselep.blogspot.com/2015/03/spring-paper-tag-project.html

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder på tulpanen. Vi tittade alltid på melodifestivalen när jag var liten, men nu har jag inte gjort det på många många år. Ha en skön helg!

    SvaraRadera