Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, maj 22, 2013

Naturens Show överraskar :)

Visst kan Naturens Show överraska oss .....
i detta fallet var det bara positivt


Sent i höstas så fick jag en hög tulpanlökar som en vän hade fått och
inte ville ha och ingen visste vilken sorts tulpaner eller färger det var


och jag tog emot dessa och tänkte att jag planterar lökarna
så får jag se vad det är för tulpansorter och färger till våren
  

Hade inte svårt att hitta lite gömda/glömda hörn och
platser som jag inte tittat till eller skött på ett tag :))) 


De åkte ner i jorden och så här blev resultatet nu i vår .......


Extra spännande att se när de började blomma
vilken färg de hade






Jag blev glad för att detta är verkligen färger som jag
tycker om och färgkombinationen blev riktigt fin.


Det är en ganska låg sort men fin ändå tycker jag 


Fler gömda/glömda ställen :)))

Visst är rött och cerise vackert ihop :)




Nu när jag vet att jag tycker om färgerna så får dessa stanna hos
mig och framöver få en bättre plats än gömda/glömda hörn/ställen
 ...... utan de får fram på "första parkett" :)))


Naturens Show kan verkligen överraska ;)


Ha det Gott! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar