Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, mars 29, 2012

Vårfrossa i Färger

Lite nyinköpt inspiration ....... mycket i lila och en del rosa
 ..... kände för dessa färger i vår! Dessutom passar ju 
lila extra bra till påsk :)  så detta var jag "tvungen" att 
köpa efter en diskussion med mig själv ...... :)













Denna tallrik förälskade jag mig i (om man nu kan förälska sig
 i en tallrik )....... jag tycker det :) Denna fanns bland lite 
barninspirerade saker ....... men jag är väl barnslig då för 
jag ville ha den ....... I like very much ...... Dessutom tror 
jag att det är bra att ha barnasinnet kvar och vilja utvecklas
 och vara nyfiken är en viktig egenskap ...... och blir 
dessutom viktigare ju äldre man är. Vi lär så länge vi lever
 ....... tycker jag är viktigt att tänka på och leva efter.

Lite mer detaljerade bilder på "barntallriken" kommer här












Kul att du tittade in och lämna gärna något spår efter
 Dig då blir jag jätteglad ..... barnsligt glad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar