Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

lördag, mars 24, 2012

Helg igen!

Då var det dags för helg igen - Oj vad veckorna går fort.

Började dagen med ett härligt men tufft IDW pass på gymmet.
Därefter tog jag ett avslappnande skumbad och sedan blev det lunch!
Vad kan man mer begära .... livet är inte så dumt :)
Sedan har jag fixat och donat hemma med sådant som "måste"
göras men som inte är så kul alltid (eller snarare aldrig) :)
men jag försöker tänka att nu väljer jag att göra detta .....
istället för att tänka att jag måste ..... då går det så mycket
lättare och dessutom kan man ju fokusera på hur skönt det är
när det väl är gjort.....  (hjärnan är ganska lättlurad ....... :))
Just nu i skrivande stund avnjuter jag en härlig kopp te
 ...... Blommig Kopp :)



Har lite frön till som ska förkultiveras idag men inser att jag
köpt alldeles för många frösorter så nu ska jag ge bort ett antal
 ......så de kommer till användning ändå .........

Annars är planeringen i full gång och det är så spännande att
planera vad som ska planteras och var det ska planteras
 .........  Har min trädgårdspärm där jag brukar dokumentera
vad som såtts mm. Tycker detta är jättekul och dessutom är det
bra att veta vad som kommer upp (då minnet är bra men kort ..... :)
från år till år ....... och hur mycket plats där är kvar i jorden!



 Trädgårdspärmen har också blommotiv .......  Rosor


 Önskar Dig en så bra dag som just Du kan ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar