Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, mars 30, 2012

Ranunklar en favorit!

Tycker ranunklar är fantastiskt vackra men har inte lyckats så
 bra när jag själv försökt odla dessa. Hoppas att du har haft 
en bra vecka - oj vad veckorna går fort och på söndag går 
vi in i april månad. Hoppas att det blir trädgårdsväder i helgen
 då det finns en hel del att pyssla med. Äntligen är det dags 
med lite längre utomhus dagar - ljuset är tillbaka och det är 
bara att njuta av allt som händer i naturen just nu.

Önskar Dig en skön helg!










 Nyinköpta Ranunklar att njuta av i helgen!











3 kommentarer:

  1. Beautiful flowers, love the color, pinks are my favorite. Please stop by if you get a chance, Laura

    SvaraRadera
  2. Det är först på senare år jag upptäckt ranunklerna. men som dina bilder visar de är ljuvliga1 Jag önskar dig en skön helg! Zinnia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du tittat in på min blogg!

      Du får också ha en skön helg! Lena

      Radera