Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, maj 10, 2016

Tulipa Paul Scherer & Tulipa Queen of Night



Visst är det vackert med mörka tulpaner!?

I höstas var jag flitig med att plantera ännu fler 
lökar av Tulipa Queen of Night som jag just nu 
kan njuta av. 

Man kan inte få för många enligt mig. Det blir 
en väldigt vacker kontrast till andra färger
 med dessa mörka tulpaner.


En annan nyhet för i år i min oas är 
Tulipa Paul Scherer som jag också 
planterade i höstas och som just 
nu blommar. Den är något mörkare/
svartare än Tulipa Queen of Night 
och är väldigt vacker.



Det är dock ganska svårt att se skillnad på 
dessa två tulpaner speciellt på bild ;)




Thought of the Night:

We come to love not by finding a 
perfect person, but by learning to see 
an imperfect person perfectly.




Avslutar med Frans och Sveriges bidrag i 
Eurovision som ju är högaktuellt just nu  :)

 
Ha det Gott!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar