Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, februari 08, 2016

Inspiration & Färgglädje :)









Hej! Kul att just Du tittar in här hos mig!

I väntan på en mer färgglad natur så känner jag
 för lite extra färg ...... ja visst längtar man 
efter färger nu ;)

En del av färgerna på bilderna påminner om färger
 som mina rosor har ..... men detta är faktiskt bara
 en tillfällighet ;)))

Men visst blir man glad av färger!? ;)


Visst är fåtöljen ovan urläcker!? ;)) 

Den heter Lucky (från Bretz) och finns ..... eller kanske 
fanns ;) även i andra färger om man hellre vill ha det.


Matta av pixlar

Pixelmattan skräddarsys på beställning. Designad Carolin Fieber

Tycker mattan också är urläcker ...... men det kanske blir lite to much  att ha fåtölj och matta intill varandra ..... Hmmmm

Visst är det en kul idé hittade denna när jag sökte
på nätet så annonsen som jag bifogar nedan är från 
2010 så den kanske inte görs längre.

Undrar om den går att (gick att beställa
 i alla olika färger)

https://fantasticfrank.wordpress.com/2010/10/12/matta-av-pixlar/


Visst är det intressant hur olika färger påverkar oss ...... 
Själv blir jag glad och pigg av färger och tycker inte alls om 
att ha allt i vitt och inga färginslag alls.

Vill du läsa mer om färgernas betydelse och påverkan 
på oss så finns det flera inlägg om detta på bloggen. 
Du hittar dessa genom att söka i sökrutan till höger här 
på bloggen eller så går du via etiketterna: Färger, Colours, 
Färgers påverkan etc ....


                      

Ha det Bäst!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar