Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, september 28, 2016

Buddha & Love




Learn to be alone and to like it. There is nothing
 more freeing & empowering than learning to 
like your own company.


Loneliness is a sign you are in 
desperate need of yourself.



Om man inte gillar sitt eget sällskap 
hur ska man då kunna begära att 
någon annan ska göra det ;) 




Du är redo för Kärlek när ......

Du tycker om dig själv och respekterar dig själv.

Du vågar vara dig själv.

Du känner dig vacker inför dig själv.

Du kan leva med dig själv också.




Om du vågar älska dig själv så ger du
 andra den möjligheten också.



Någon klok person har sagt följande: 

Så privilegierad jag är som kan leva med
 mig själv. Då först kan jag förstå vem som 
är värdig att släppas in i mitt hjärta.



Ha det Bäst!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar