Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, juni 26, 2014

Underbara Aklejor, Lupiner och Iris


Visst är det vackert med Aklejor, Irisar och Lupiner ......
fast själv har jag bara Lupiner ...... ja det finns helt
enkelt inte plats i jorden för alla vackra
sorters blommor


fast framöver får det nog bli lite Aklejor i alla fall ;)











Iris har jag aldrig varit speciellt förtjust i och alltså
ingen blomma som jag valt till mina trädgårdsrum......
fast jag börjar ändra uppfattning om denna blomma.
Tycker att vissa av dessa är riktigt vackra och
 effektfulla :)




Ja så kan det vara ibland ...... Visst har jag sett vackra
Iris som förgyllt olika rabatter tidigare men det har
inte varit någon blomma som jag tänkt skaffa själv



Den här Irisen tycker jag är väldigt vacker ....... Kanske
denna får en chans hos mig ...... fast så är det det där
med plats i jorden också ;)
















Här har man verkligen lyckats att få till det där vilda
vackra och inte så tillrättalagda ...... Hade gärna slagit
mig ner i den där vita stolen och njutit av allt vackert.

Vet inte vem det är som lyckats med detta vackra ......
jag tog mig friheten att ta bilder i alla fall
 ..... det får räcka ;)














Tack för titten och Välkommen åter!


             

Njut av sommaren :)  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar