Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, februari 04, 2014

Fantastiska Blomsterpigan







Idag bjuder jag på lite bilder från ett av mina besök hos
 Blomsterpigan ..... denna fantastiskt vackra Blomsteraffär
 som är väl värd ett besök ...... och mååååånga återbesök :)
Tänk så mycket jobb det ligger bakom en sådan här blomsteraffär!
 Visst jobbar de i en fantastiskt vacker miljö men det är verkligen
 mycket hårt arbete och personalen är värda massor med
beröm och uppmuntran.
Deras service och vänliga bemötande är verkligen i en klass för sig
 och butiken är en av de vackraste blomsteraffärer jag sett :)
What a Heavenly Place to Visit!
Thanks Blomsterpigan :)
Idag påbörjades Valentin fönstret som jag skrev om igår
 ..... det ska bli spännande att se slutresultatet

         

Tack för titten & Välkommen åter!  Kram

1 kommentar:

  1. Yes , nice photos ! Those flowers are gorgeous! Poppies are my favorite ! Greetings !

    SvaraRadera