Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, juni 22, 2016

Ljuvliga Pionen Lady Alexandra Duff



Med lite bilder på en av mina favoritpioner 
Lady Alexandra Duff vill jag Tacka Dig kära 
läsare som tittar in här hos mig i mitt 
Trädgårdsrum!

Tack!!!











Varje besök värmer i Hjärtat <3



Nu är det dags för Lenas Trädgårdsrum
 att ta lite sommarledigt!



Vill passa på att önska Dig en riktigt
 skön sommar!

























Sommaren är kort med Mr Sommar ;)


Ha det Gott & Njut av Sommaren oavsett 
om du jobbar eller har semesterledigt! 

Och glöm inte att Ta vara på Nuet!  
För Ja Sommaren den ÄR kort ;)

Kram

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack så mycket Veronica!
      Önskar Dig härliga stunder i ditt Trädgårdsparadis :)

      Radera
  2. Stunning macros of this delicate and pastel-shaded peony, Lena!
    Many thanks for participating in the Floral Friday Fotos meme, I look forward to your next contribution!

    SvaraRadera
  3. beautiful flowers! the nature is always beautiful, is what I think in coming to see you

    SvaraRadera