Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, februari 20, 2015

Lovely Tulips & Paulo Nutini



Dagens tulpanbilder har jag tagit på en underbar
 tulpanbukett som blommat vackert i över 1 vecka
 ..... vet inte om jag någonsin haft en såååå vacker och
 tålig bukett tulpaner


Det har blivit mååånga bilder på dessa ljuvligheter ..... ;)


När jag tar bilder på blommor så är jag verkligen i Flow och 
känner Lycka <3 ..... I love it <3


Tur jag har förevigat denna ljuvliga tulpan ;)


Hoppas att jag hittar fler av denna sorten ..... saknar 
samvaron med dessa ljuvligheter ;)


Hmmmm samvaron .... kanske bäst att berätta att jag inte
 pratar med blommorna ..... Ja inte högt i alla fall ;)























Att studera en blomma på nära håll är ren Magi :) 
eller hur ;)


Fast man kanske måste vara väldigt intresserad av
 blommor för att tycka detta!? eller? ;)


Själv blir jag lika fascinerad varje gång jag tar mig tid 
att verkligen studera dessa ljuvligheter på närmare håll ;)
















Färgerna på denna är fantastiskt vackra och jag kan 
bara hålla med William Shakespeare:


"Blommor är världens nöje"




















Ja då var "Blomfotonörderiet" över för denna gången ;)))



Tröttnar inte på Paulo Nutini heller .... Fantastico!! 
Vilken Röst och Inlevelse <3

               

Tack för titten! Önskar Dig en Trevlig Helg.  

Kram

2 kommentarer:

  1. Very beautiful, delicious flowers! Exquisite pictures! How beautiful !!

    SvaraRadera
  2. Så vackra foton du tagit av tulpanerna! Och vilka fina pioner du har. Ha en fin söndag.

    SvaraRadera