Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, juli 20, 2014

Gör om och gör rätt ........


Att efteråt se vad som gjorts fel är förmodligen världens
 mest exakta vetenskap ..........


Japp ..... dessa ord känns högaktuella för mig just nu .......
och bilderna i detta inlägget illustrerar väldigt bra lite
olika känslor och sinnesstämningar som jag har just nu .......
fast bild två med pläden den behövs inte direkt i värmen .....
men annars så stämmer bilden bra.


Japp Var det Strindberg som sa att det är synd om
människan!? Hmmmm ja ibland är det synd om oss!!?
Eller hur .....

Ska snart göra om och göra rätt ..... fick plötsligt sådan lust
att blogga istället och nu när jag har bloggat så vill jag göra
något ...... vad som helst annat än ..... men det finns
ingen återvändo utan nu är det Göra om och Göra Rätt
som "står på programmet" ......

Försöker trösta mig med att vi lär oss av allt
..... går så där just nu .....
Någon som känner igen sig ..... ;)

Tänker just nu på citatet "ibland måste man låta
ambitionen vila" är det det jag gjort eller kan jag
 skylla på värmen ;)


Tack bloggen för att du finns och att jag kan skriva av mig
 en del av frustrationen ....... Jag vill just nu skriva ett
 väääldigt långt blogginlägg ..... för det är såååå mycket
 roligare ......


Först nu en kopp stärkande te och sedan ..... På det igen!!

Skam den som ger sig ..... eller ??!


                           

Tack för titten!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar