Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, maj 06, 2014

Underbara Gullvivor & Heja Sanna




Passerade denna underbara backen full av Gullvivor .....
och mobilen åkte fram för att föreviga dessa
gula ljuvligheter :)



På tal om mobilen ...... så har tyvärr problemet med
blogger via mobilen inte löst sig ännu :(


Får se detta som ett tecken på att jag inte ska blogga via mobilen
 just nu  ;) ...... det blir helt enkelt mindre (mobil)skärmtid just nu
och det är aldrig fel ....... även om jag inte är en "slav under min
mobil" utan använder den med måtta .... så kan det vara nyttigt
att "vara utan" denna funktion som trots allt underlättar bloggandet
 mm då det kan göras via mobilen ..... men som sagt just nu
 får det bli bloggande enbart via datorn ...... och det är okej ......
just nu i alla fall ....... Hmmm det där med acceptans blir bra
att applicera på detta "problem" eller denna situation som
 uppkommit ;)


Hoppas att det självläker ;))) annars har jag en reserv plan
att ta till om ett tag ...... fast just nu är jag i acceptansfasen ;)


Ikväll får vi hålla tummarna för Sverige och Sanna Nielsen.
Vilken fantastisk röst hon har och vilket framträdande
 ...... Woow hon levererade verkligen !!


Tack för titten och Välkommen åter!

          

Ha det Gott!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar