Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, maj 06, 2014

Hjälp!





Hjälp  .... Finns det någon vänlig själ därute som vet vad jag ska
göra när blogger helt plötsligt inte fungerar på mobilen ?
Det går varken att logga in eller logga ut på bloggen via
mobilen. 
Problemet dök upp helt plötsligt utan att jag ändrat några inställningar.

 Följande text står överst på bloggen: Den här webbplatsen använder cookies för att tillhandahålla tjänster. Genom att använda webbplatsen godkänner du ...... Sedan går det inte att läsa mer av texten.


Har du också råkat ut för detta?

Tekniken är fantastisk och rolig när den fungerar men ........ när den inte fungerar är det frustrerande ...... och jag har inte så bra tålamod med teknikstrul ..... Vill att det ska fungera NU!


Tacksam för hjälp & Tack på förhand!

Den vänliga själ som kan hjälpa och tipsa får en stjärna på himlen ;)



Avslutar med lite Beatles ...... och en låt som känns högaktuell
 med hänsyn till mitt Bloggerproblem ;))))

                  

Ha det Gott!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar