Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, maj 14, 2014

Andlig tyngdlyftning ......



Den väg som vi har valt att vandra kan visa sig svår,
men det behöver inte betyda att vi har valt fel. Låt oss
behandla svårigheter som en form av
andlig tyngdlyftning.

Ja både kroppen, knoppen och själen behöver träning ;) och
träning är verkligen färskvara.

Idag har jag tränat andlig tyngdlyftning ..... jag tycker
om ordet andlig tyngdlyftning ..... och detta tänket får
mig att må bättre. För visst är det så att det är svåra
 och tuffa situationer/händelser/utmaningar som får
oss människor att växa mest ......


Undrar om jag får träningsvärk av dagens andliga tyngdlyftning? ;)

            

Ha det Bäst!   Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar