Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, april 24, 2014

I See You



Ja då är det dags att väcka liv i bloggen igen :)


Här kommer lite Vårliga bilder


Idag har det varit riktigt kallt ..... vart tog vårvärmen vägen ?


Hoppas att den är på väg tillbaka


Det är en härlig tid nu med allt som vaknar till liv i naturen

Det gäller att ta sig tid att njuta av naturens
underbara show :)


I år är det definitivt grönt till Valborg och 1:a Maj


Idag såg jag syrener som redan var på väg att slå ut i
blom :)


Säsongen är väldigt tidig i år!



Avslutar med lite tänkvärda ord på temat: I See You.......


Du som läser min blogg har förmodligen märkt att jag friskt
blandar svenska och engelska i mina inlägg :)


Detta beror på att vissa uttryck och ord känns mer
rätt för mig på engelska än på svenska.


 Dessutom upplever jag att det finns fler passande ord
att välja bland på engelska.


The Most Beautiful You Can Do To Another Human Being
 Is To Really See Them

                    

Ha det Bäst!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar