Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, april 04, 2014

Besök hos Passiflora



Igår besökte jag Passiflora som är en underbar Flowershop
 i Malmö


Oj vad det fanns mycket vackert!

Och vilken trevlig och serviceminded personal

 

Tack för att jag fick ta bilder på er vackra butik :)
 




Kan verkligen rekommendera ett besök och många
återbesök i denna härliga butik



Passiflora finns på nya Mobilia i Malmö och har därför lite
längre öppettider :)






















































































Ja då var det slut på "bildkavalkaden" för denna gången .....
fast det kommer fler bilder från mitt besök hos
Passiflora här på bloggen :) Jag tog måååånga bilder :)))


                   

Ha det Gott!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar