Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, februari 14, 2013

Hearts



                                                Underbart Hjärtformat blad!  Lovely :)



Den här bilden tycker jag är heeeelt underbar!
Det är inte bara vi människor som fascineras av naturen :)
Dessutom är bladet hjärtformat. I like Hjärtformat ..... visst är det
intressant varför olika människor tycker om olika saker, i detta fallet
former. Själv har jag har alltid tyckt om hjärtformat medan jag
vet andra som inte alls tycker om detta.
Kul ändå att vi är olika annars hade det blivit tråkigt!





    Visst är denna låten fin :)

                   


Önskar Dig en fin Alla Hjärtans dag :)

Låt Kärleken spira även om jag tycker att
vi ska ha detta tänket alla dagar :)


                                   Tack för titten och varmt Välkommen åter!  Kram

1 kommentar: